The Muppet Show
Je čas zvednout oponu Muppet Show! Připojte se ke Kermitovi, slečně Piggy, medvědovi Fozziemu, Gonzovi, švédskému kuchaři a dalším v této průkopnické variaci na klasickou varietní show, která spojuje originální písničky, komediální skeče a hostující hvězdy v premiérovém hitu pro všechny věkové kategorie!
Je čas zvednout oponu Muppet Show! Připojte se ke Kermitovi, slečně Piggy, medvědovi Fozziemu, Gonzovi, švédskému kuchaři a dalším v této průkopnické variaci na klasickou varietní show, která spojuje originální písničky, komediální skeče a hostující hvězdy v premiérovém hitu pro všechny věkové kategorie! Přijďte objevit to nejsenzačnější, nejinspirativnější, nejslavnostnější a nejmupetovštější potěšení z Muppet Show!