Tsunami: Race Against Time
Den definitive historie om tsunamien i Det Indiske Ocean i 2004, den mest dødbringende i historien, følger bølgen fra kyst til kyst, idet den spreder sig, med hidtil usete videoer fra arkivet og historier om overlevelse og tapperhed i lyset af umulige odds; med de forskere, der kæmpede for at forstå katastrofen, der udspillede sig, og for at kunne advare verden, journalisterne, der rapporterede om nyheden, og redningsfolkene, der satte alt på spil for at redde andre.