North of the Sun
Inge Wegge (25) og Jørn Ranum (22) tilbragte ni måneder på en isoleret bugt på en fjerntliggende, arktisk ø ud for Nordnorges kyst, hvor de byggede en hytte af drivtømmer og spiste udløbet mad. Deres motivation? At surfe bølger skjult i det store Atlanterhav, hvilket gjorde deres arktiske eventyr uforglemmeligt.