Animal Stories
Studio Film Bilder bad flere talentfulde, unge animatorer om at vælge et dyr, skrive en historie, skabe et design og animere det i deres egen personlige stil. Der var kun to krav: At filmene skulle være forståelige for små børn, og filmene skulle være sjove og følelsesladede. De animerede kortfilm blev brugt på det populære SWR-show "Jeg kender et dyr."
Studio Film Bilder bad flere talentfulde, unge animatorer, der lige var dimitteret fra Filmakademiet Baden-Württemberg, om at vælge et dyr, skrive en historie, skabe et design og animere det i deres egen personlige stil. Animatorerne fik kunstnerisk frihed til at skabe noget unikt. Der var kun to krav: At filmene skulle være forståelige for små børn, og filmene skulle være sjove og følelsesladede. De animerede kortfilm blev brugt på det populære SWR-show "Jeg kender et dyr," der har vundet priser som Prix Jeunesse.
Forældrene til det lille lam er i chok. Deres lille lam siger "muh" i stedet for "mæh".
Når mørket sænker sig over gården, vil en lille flagermus gerne have selskab. Men alle sover.