Animanimals
Mød Animanimals - dyr med finurlige personligheder, der tager på absurde eventyr og lærer vigtige ting om livet undervejs.
En svane forelsker sig i en smuk hunsvane, der kun har øje for sit eget spejlbillede.
Hammerhajen vil danse med til hajfesten, men hans hamrende dansetrin skaber kaos.
Uglemor aner ikke, hvad hun skal stille op, da hendes uartige unger stikker af fra reden.
I et hav fuld af store, farlige fisk, prøver kuglefisken at se så stor og stærk ud som muligt.