Heroes of The Empire
De er de godhjertede "skurke". Denne dokumentar følger Star Wars-kostumeklubben 501st UK Garrison, når de deltager i velgørenhedsarrangementer i hele Storbritannien. Fra hospitalsbesøg til filmpremierer kan man se, hvordan disse brynjeklædte fans bringer håb og ændrer folks opfattelser om kostumeudklædning.