Heroes of The Sky: The Real Mighty Eighth Air Force
Med optagelser, der aldrig er set før, følger dette program syv piloter, der hjalp til med at vende lykken for de allierede under 2. Verdenskrig.
Oplev historien om de piloter, som radikalt ændrede de allieredes held under Anden Verdenskrig, kendt som Mighty Eighth Airforce. Med hidtil uset arkivmateriale kom med ind i cockpittet på de fly, der ødelagde Hitlers truende luftvåben, Luftwaffe. De flyver på farlige missioner, har luftdueller med nazipiloter og smider bomber over Riget.