Rookie Robot Explores the World
Robotter skal også lære! Og vores lille robot, der hedder Rookie elsker det mere end noget andet. Nysgerrig, åben og venlig udforsker han verden, møder nye venner, opdager nye ting og oplever sjove, små eventyr i hver episode. Rookie Robot er et børneprogram for de mindste, en sjov rejse gennem første møder og opdagelser baseret på originale børnetegninger.
Robotter skal også lære! Og vores lille robot Rookie elsker det mere end noget andet. Nysgerrig, åben og venlig udforsker han verden, får nye venner, opdager nye ting og oplever små eventyr. I hver episode lærer Rookie lidt mere om verden omkring sig og inspirerer de mindste til at gøre det samme. Alle historier er baseret på børnetegninger, der vil gøre det let forståeligt for de mindste seere. Med dejlige figurer og charmerende historier vil det blive hele familiens favorit! Rookies eventyr bringes til live med fantastisk musik og lyde uden talte ord. Men Rookie Robot er mere end en sjov tegneserie - den lærer børn vigtige værdier som respekt for andre og for vores planet.
Rookie Robot er et sjovt og lærerigt program for de yngste, en morsom rejse gennem nye møder og opdagelser baseret på originale børnetegninger.
En lille havskildpadde-livredder viser Rookie, hvordan man dykker ned i bølgerne.
Rookie finder en flagermusunge, der er faret vild, og får en genial idé til at genforene familien.
En plasticpose blæser væk og inspirerer Rookie til at genbruge på nye, kreative måder.
En sjov papegøje laver sjov med Rookie, før de bliver mestre i at efterligne hinanden.
Jagtet væk i begyndelsen, men et lynnedslag forvandler Rookie til en rævefamilies redningsmand.
Et computerspil tager en kaotisk drejning, men Rookie vinder en mindeværdig sejr.
Rookie finder et bibliotek og bliver straks fascineret af alle de fantastiske bøger.