Story
Story er en refleksion over det moderne menneske. Gennem "Stories," en velkendt funktion på mange sociale medier, møder vi personer, der er ensomme, fortabte eller ligeglade med verden omkring sig. Handlingen udspiller sig over en enkelt dag og fortælles gennem korte, ofte ironiske scener, hvor den virtuelle verden og virkeligheden flyder sammen.