The Two Bills
The Two Bills følger det historiske, 40 år lange forhold mellem trænerlegenderne Bill Belichick og Bill Parcells.
Bill Belichick vil en dag gøre Bill Parcells følge i Pro Football Hall of Fame. Når tiden kommer, vil de have langt mere til fælles end et sted i Canton - eller fornavn. The Two Bills, instrueret af Ken Rodgers og produceret af NFL Films, følger det fire årtier lange forhold mellem disse to mestertrænere. De mødtes, da Belichick var teenager, og hans far var træner for flåden, mens Parcell var træner i hæren. På den samme dag i 1979 blev de assistenter i New York Giants, og efter Parcells overtog som cheftræner, vandt de to Super Bowls sammen. Styrket af sin lærdom fra Parcells fandt Belichick fem Super Bowls med Patriots senere hen. Gennem deres karrieres op- og nedture, inklusive mindeværdige kampe, hvor de stod overfor hinanden på banen, dannede de et bånd, som få mænd af deres statur nogensinde har oplevet. To Bill'er, men én legendarisk historie.