Swing To The Moon
I skoven forsøger den lille edderkop Temi forgæves at fange månen fra træerne. Da hun ser en sværm af ildfluer lette, klamrer hun sig til en af dem. Desværre flyver ildfluerne ned igen, og Temi er skuffet. Hun falder til jorden, mister månen af syne og bliver narret af synsbedrag. Trist bliver Temi overrasket af et strålende lys.
Dybt inde i skoven drømmer den lille edderkop Temi om at fange Månen. Fra træernes grene forsøger hun forgæves at nå den, men uden held. Da et optog af ildfluer letter mod nattehimlen, griber hun chancen og klamrer sig til en af dem. Men skuffelsen er stor, da de flyver ned igen. Temi falder til jorden, mister Månen af syne og lader sig narre af luftspejlinger. Trist og modløs bliver hun pludselig blændet af et stærkt lys. Det er en menneskeskabt konstruktion – en piedestal, hvor Månen ser ud til at hvile. Med fornyet håb piler Temi afsted. Hun lander i et fremmed miljø, hvor hun flere gange er tæt på at blive mast. Hun klatrer op ad konstruktionen, men på toppen er Månen stadig uendeligt langt væk. Et vindstød river hende med og kaster hende ind i strukturen. Hun styrter mod jorden og besvimer. Da hun vågner, svæver hun vægtløs foran Månen, der fylder et helt koøje.