9/11: United We Stand - 25 Years Later
De ødelæggende terrorangreb den 11. september er veldokumenterede, men historien om, hvad der hjalp folk med at hele efter tragedien, er stort set ufortalt. Dette nye særprogram ser på, hvordan sport, musik, Broadway og comedy hjalp amerikanerne med at genfinde glæden og begynde at hele.