NYPD Blue
NYPD Blue er en amerikansk politi-tv-serie, der udspiller sig i New York City og udforsker kriminalbetjentenes kampe i det 15. distrikt på Manhattan. Showet blev rost af anmelderne for dets hårdhed og realistiske fremstilling af rollebesætningens private og professionelle liv.