Ternet Ninja
Aske går i 7. klasse, er forelsket i Jessica og plaget af mobbing og familieproblemer. Hans onkel vender hjem fra Thailand med en ternet ninjadukke i fødselsdagsgave. Den viser sig at være levende, dødsensfarlig og besat af retfærdighed og blodhævn. Ternet Ninja hjælper Aske med hans problemer, men kræver til gengæld et løfte om hjælp til sin mission.