Ternet Ninja 2
Ternet Ninja vender tilbage - i et nyt hylster. Den kyniske legetøjsgigant Phillip Eberfrø er ved at slippe for straf, og uskyldige børn er i fare. Jagten på hævn og retfærdighed genoptages sammen med 13-årige Aske. De to flankeres af Sirene, papfar Jørn med sin fordøjelsesapp, lækkersultne Sune og Askes uundværlige onkel Stewart.
Ternet Ninja vender tilbage - i et nyt hylster. Den kyniske legetøjsgigant Phillip Eberfrø er ved at slippe for straf, og uskyldige børn er i fare. Jagten på hævn og retfærdighed genoptages sammen med 13-årige Aske. De to flankeres af både Sirene og Askes papfar Jørn, der går all in på sin nyeste opfindelse: en fordøjelsesapp. Evigt lækkersultne Sune er også med - og selvfølgelig Askes (uundværlige) onkel Stewart, der som altid spreder hygge i familien.