Et Lig I Broceliande
Politiet får melding om et delvist forbrændt og uidentificerbart lig i Brocéliande-skoven og en 13-årig dreng, der er i chok og ude af stand til at tale. Hvad lavede han der? Og hvorfor kan han ikke tale? Er hans tilstedeværelse relateret til mordet? Ingen ved det, og ingen gør krav på hverken liget eller drengen...