Mord I Cotentin
Liget af en mand bliver fundet tildækket af gyvelkviste på heden i Normandiet. François Lehodey havde mange fjender, men flere vidner hævder at have set en ung rødhåret kvinde klædt i hvidt i nærheden af gerningsstedet. Visse lokale henviser til legenden om en "hvid dame". Hélène Ribero leder efterforskningen og danner team med en mystisk fremmede.