Here Comes the Sun: Pequenas Reflexiones Sobre Turismo De Sol Y Playa
Pandemiens indtræden har fået en af Spaniens økonomiske grundpiller til at vakle: Turismen. "Here Comes the Sun" tilbyder en sociologisk, urbanistisk, økologisk og kulturel analyse af "sol og strand"-turismens fødsel og udvikling på den valencianske Middelhavskyst.