Drain The Ocean: WWII
Andne verdenskrig medførte et enormt tab af skibe og menneskeliv til søs. Nu kan man med nye undersøgelser og 3D-billeder "dræne" vandet væk virtuelt, således at skipsvragene kan undersøges i detaljer. Fra "USS Arizona" ved Pearl Harbor til nazistenes superskib "Bismarck" på 5000 meters dybde til de allieredes troppeskib "Leopoldville" fra D-dagen, alle afslører de dybets hemmeligheder.