The Plain of Patience
To gamle venner vender tilbage til Atacamaørkenen fyrre år efter at de begravede en skat sammen. De begynder at grave i sandet, og de finder ikke kun det glemte, men også gamle minder, som sætter deres venskab på prøve igen.