Drugs Inc Special, Mit liv som narkohandler
I denne 1-times særudgave af Drugs, Inc. går vi ikke kun i pushernes fodspor, vi ser verden gennem deres øjne. Narkogrupper i New York, Atlanta og Portland viser os deres dagligdag.
Rå. Improviseret. Ægte. I denne 1-times særudgave af Drugs, Inc. går vi ikke kun i pushernes fodspor, vi ser verden gennem deres øjne. Narkogrupper i New York, Atlanta og Portland viser os deres vilde hverdag med skudepisoder, gældsindkrævning og gemmeleg fra politiet i en åben elevatorskakt. Denne særudgave byder på en helt ny seeroplevelse.