Katharernes Land
Ved åbningen af en udstilling om inkvisitionen på et berømt katharslot bliver de besøgende chokerede over at opdage det lemlæstede lig af en ung kvinde i et torturbur. Den hovedmistænkte er en ung mand med Downs-syndrom, der bliver fundet på gerningsstedet. Alt peger på ham.