Star Wars Vintage: Caravan of Courage
Towani-familiens stjernecruiser styrter ned på Endors skovmåne, og da to børn adskilles fra deres forældre, bliver et fantastisk eventyr sat i gang, der fører fire-årige Cindel og hendes storebror Mace ind i Ewokkernes ukendte verden.
Ewokkerne vender tilbage i Modets karavane, denne gang for at hjælpe to børn, der leder efter deres forældre. Styrtet af Towani-familiens stjernecruiser og adskillelsen af to børn fra deres forældre sætter et utroligt eventyr i gang, der fører fire-årige Cindel Towani og hendes storebror, Mace, ind i den forunderlige Ewok-verden. Da Cindel til at starte med er bange, reagerer hun hurtigt på Ewokkernes godhed. Da Mace er selvsikker og beskyttende, så han er afholdende overfor disse akavede skabninger og deres primitive kultur. Men Ewokkernes præsteskab, der består i visdom, magi og stort mod, vil hjælpe med at gøre op med det besværlige terræn, de ugæstfri beboere og utænkelige farer, der står imellem dem og genforening mellem Towani-børnene og deres savnede forældre.