Wellington V. Napoleon
De var deres tidsalders største kaptajner og bitre fjender. Denne film følger Napoleons og hertugen af Wellingtons liv efter deres episke møde i slaget ved Waterloo. Den udforsker de to giganters monumentale eftermæle, hvis historiske indflydelse gav genlyd længe efter deres død.