Little Baby Bum
Little Baby Bum er et sjovt og lærerigt program for børn med klassiske og nye børnerim. Sammen med sine venner og familie oplever 6-årige Mia verden omkring sig gennem sang og nogle gange også en smule magi. En verden, hvor dyr kan danse, busser er venner, og regnvejrsdage aldrig er kedelige.
Max er i bad. Han kan sprænge bobler, sparke og plaske, lege med gummiænder og blive ren!
Far, Ella og mor giver Max et kram ved sengetid. Max giver sin bamse et kram og falder i søvn.
Mia og Max leger Hvad er der i posen? Mia trækker en hård bold, en blød bold og en hoppebold frem!
Mia og Max er i bad. Mor taber legetøj i vandet, så de kan finde det. Det er plaskende sjovt!
Mia, Max og mor går i gang med at lave håndværk og laver Max en stor rød brandbil ud af en papkasse.
Far lader som om, han er et fly, et tog og så en bil, så han kan flyve, suse og køre mad til Max!
Mia inviterer Twinkle ind på Max' værelse. Twinkle drysser stjernestøv på Max, så han falder i søvn.
Da halloween nærmer sig, bliver Mia og Max let skræmt. Det er dog kun Twinkle, mor og far!
Det er halloween-aften, og Mia og Max gør sig klar til noget uhyggeligt udklædning.