Star Wars Vintage: Story of the Faithful Wookiee
Efter Luke Skywalker og Han Solo får en mistænkelig sovevirus, søger Chewbacca en kur med en uventet allieret - dusørjægeren Boba Fett. Chewies Wookiee-instinkter advarer ham om, at ikke alt er, som det virker. Denne sjældne, animerede kortfilm inkluderer stemmer fra den originale Star Wars-rollebesætning.
Efter Luke Skywalker og Han Solo får en mistænkelig sovevirus, søger Chewbacca en kur med en uventet allieret - dusørjægeren Boba Fett. Chewies Wookiee-instinkter advarer ham om, at ikke alt er, som det virker. Denne animerede kortfilm var oprindeligt en del af Star Wars Holiday Special, der kun blev sendt éngang den 17. november 1978. Den inkluderede den første optræden fra Boba Fett, der blev udviklet til Imperiet slår igen. Den originale rollebesætning fra Star Wars vendte tilbage for at lægge stemme til figurerne i denne historie.