Full Count
Et enkelt kast kan forandre skæbnen eller udløse et mirakel. Vær med til den skæbnesvangre kamp mellem to professionele, koreanske baseballhold, der kan prale af over 40-års historie. Deres kamp for at blive den endelige mester stopper aldrig.