It's Always Sunny in Philadelphia
Gruppen af egoister Mac, Charlie, Dennis, Frank og Dee ejer den mislykkede Paddy's Pub, og de elsker at konspirere og svælge i hinandens elendighed.
De selvoptagede Mac, Charlie, Dennis, Frank og Dee har perfektioneret kunsten at være fordærvede tabere. I "It's Always Sunny in Philadelphia" følger vi "The Gang", ejerne af den fallerede Paddy's Pub. Denne gruppe degenererede elsker intet mere end at lave intriger, konspirere og - mest af alt - nyde hinandens ulykke. Om de snyder socialhjælpssystemet, udnytter containerbabyer, foregiver at være handicappede, udgiver sig for at være betjente eller fingerer begravelser, går "The Gang" aldrig af vejen for en hurtig tjent krone.