The Punisher
Frank Castle går efter den narkobaron, som er ansvarlig for hans families død. Da hans plan slår fejl, tvinges han til at indse, at hans tidligere partner er en del af den korrupte narkoring.
Frank Castle er en politibetjent, hvis familie blev dræbt af en bilbombe anbragt af mafiaen. Da de fleste troede, at Castle også blev dræbt i eksplosionen, valgte han at gå under jorden. Han søgte tilflugt i kloakken under byens gader og hævnede sin families død ved at dræbe 125 kriminelle i løbet af de næste fem år. Castles tidligere partner, Jake Berkowitz, er overbevist om, at Castle er i live og rent faktisk er den hævner på motorcykel, som har fået øgenavnet THE PUNISHER. I mellemtiden har Castle egenhændigt svækket den organiserede kriminalitet i byen, og derved er den mand, Gianni Franco, som er ansvarlig for angrebet på Castle-familien, blevet gjort sårbar. Da Francos uskyldige søn bliver kidnappet af en rivaliserende mafia, den japanske Yakuza, står Castle pludselig i den ironiske situation, at han må hjælpe den mand, han brændende ønsker at dræbe.