Comedy Queen
13-årige Sasha har besluttet sig for at blive standupkomiker. Hendes højeste ønske er at få sin far til at grine, da han ofte græder i brusebadet, når han tror, at ingen kan høre ham. I hjemmet vækker alt minder om mor, som ikke længere lever, og lige bag øjnene brænder tårerne. Men Sasha nægter at græde.
13-årige Sasha har besluttet sig for at blive standupkomiker. Hendes højeste ønske er at få sin far til at grine, da han ofte græder i brusebadet, når han tror, at ingen kan høre ham. I hjemmet vækker alt minder om mor, som ikke længere lever, og lige bag øjnene brænder tårerne. Men Sasha nægter at græde. I smug laver hun en liste over alle de ting, hun er nødt til at gøre for at overleve sorgen, hvilket inkluderer at klippe sit hår af, holde op med at læse bøger, takke nej til verdens sødeste hundehvalp og frem for alt blive en Comedy Queen.