Bak met Miljuschka
I sit spritnye show tager Miljuschka dig med på en rejse, denne gang gennem bagningens verden. Hun laver de lækreste retter, og hendes berømte cheesecake kan selvfølgelig ikke udelades. I hvert afsnit viser hun, hvor nemt flere kreationer kan laves af én type dej. Man behøver ikke være en mesterbager for at bage, og det demonstrerer Miljuschka på sin egen rå og humoristiske måde.