Klassefesten
De tre gymnasiekammerater Niels, Andreas og Thomas er inviteret til det obligatoriske 25 års jubilæum. Egentlig har Niels og Andreas slet ikke lyst til at deltage, men Thomas får dem overtalt. Han har arrangeret alle tiders weekendtur med drinks, damer og dampbad! Spørgsmålet er, om de rent faktisk overlever det københavnske natteliv... og om de overhovedet når frem til klassefesten!