Venskab, Komedie
Thomas passer tvillinger, Andreas har fået kæreste, og Niels kæmper med rejsningsproblemer efter en prostatkræftoperation. Til hans 50-års fødselsdag arrangerer vennerne en surprisefest på Fyn, som bliver en vild rejse mod liv, kærlighed og venskab.
Intet er som det plejer! Thomas er blevet hjemmegående far med tvillingebabyer, Andreas har omsider fået sig en kæreste, og Niels har rejsningsproblemer efter en prostatkræftoperation og er deprimeret. Da han fylder 50 år, beslutter Andreas og Thomas sig for at løfte hans humør og arrangerer et surpriseparty for ham i et sommerhus på Fyn. Sammen tager de på verdens vildeste tur for at finde tilbage til livet, kærligheden, og hvad ægte venskab er lavet af.