Klassefesten 3: Dåben
De tre venner Niels, Thomas og Andreas har hver især deres at se til, men specielt Andreas har det hårdt for tiden. Han er ikke kommet videre siden sin skilsmisse, men det er ekskonen Hanne så sandelig.
De tre venner Niels, Thomas og Andreas har hver især deres at se til, men specielt Andreas har det hårdt for tiden. Han er ikke kommet videre siden sin skilsmisse, men det er ekskonen Hanne så sandelig. Hun har fået en succesfuld ny kæreste og en skøn datter, og for at gøre det hele meget værre har parret oveni købet bedt Andreas være gudfar. Han siger modstræbende ja og vil nu vise alle og enhver, at det går ham mindst lige så godt. Med kun fem dage til ceremonien beslutter Andreas, at han er nødt til at have en kæreste med - og hvilket sted er bedre egnet til at skaffe en kæreste end en singlehøjskole.