Klassefesten 2: Begravelsen
De tre venner Thomas, Andreas og Niels er igen samlet i Klassefesten 2. Thomas skal endelig giftes, og Andreas har arrangeret århundredets polterabend... synes han selv. Men et dødsfald under Thomas' polterabend sender de tre venner afsted på en uforglemmelig tur mod en begravelse, de sent vil blive tilgivet for.
De tre venner Thomas, Andreas og Niels er igen samlet i Klassefesten 2. Thomas skal endelig giftes, og Andreas har arrangeret århundredets polterabend... synes han selv. Men et dødsfald under Thomas' polterabend sender de tre venner afsted på en uforglemmelig tur mod en begravelse, de sent vil blive tilgivet for. Speeddating, utroskab og nærdødsoplevelser sætter deres forhold til hinanden gevaldigt på prøve. Spørgsmålet er, om de tre venner kommer helskindet igennem turen og begravelsen - og om de når hjem til Thomas' bryllup i tide. Tag med landets bedste venner på verdens værste roadtrip i Klassefesten 2.