Free Way
Free Way udforsker kok Raül Balams sind, hjerte og kulinariske kreativitet. På trods af sin kamp mod afhængighed rejste han sig med sin mor som forbillede. Nu står han overfor nye kulinariske udfordringer og blander passion med ekstravagante daglige aktiviteter, som han deler på Instagram. Dokumentaren følger hans rejse fra lukningen af hans mors trestjernede restaurant Sant Pau.