Bernard & Bianca
Bernard og Bianca, to mus fra Musenes Internationale Hjælpehær, hjælper en lille forældreløs pige med at flygte fra en ond kvinde, der planlægger at bruge pigen til at få fat i en prægtig diamant.
Kom med den generte, men modige mus Bernard og hans glamourøse partner, Miss Bianca - to små helte på en meget stor mission for at redde en ung pige ved navn Penny, som har udsendt et råb om hjælp! På vingerne af deres betroede albatross-ven Orville flyver Bernard og Bianca afsted til den sumpede marsk ved "Devil's Bayou". Der ender de på en flodpram, som er gemmestedet for den onde Madame Medusa, som skal bruge Penny til at få fat i verdens største diamant! Bernhard & Bianca er højtflyvende morskab som du kan dele med dem, du elsker! Indeholder afbildning af tobak.