A Place to Fight For
Greg, der arbejder for Internal Security Agency, bliver sendt ud for at infiltrere en ZAD ved at benytte en falsk identitet. Der møder han Myriam, en miljøaktivist. Atten måneder senere vender Greg tilbage til ZAD'en for at arbejde på en sag. Her møder han igen Myriam og opdager, at hun har fået et barn. Splittet mellem sine professionelle ambitioner og spirende kærlighed må Greg træffe et valg, der kan ændre alt. Tiden løber ud, og snart vil alt forsvinde.