A World Without Beethoven?
I år 2020 kunne verden fejre 250-årsdagen for Ludwig van Beethovens fødsel. Komponisten anses for at være en af den klassiske musiks største nyskabere, men hvad betyder det egentlig? Hvordan ville verden 'lyde' uden ham? Uden hans geni ville filmmusik, jazz, konceptalbums og meget mere eksistere, som vi kender det?