Beethoven's Ninth: Symphony for the World
Ludwig van Beethovens Niende Symfoni er måske det mest populære stykke af klassisk musik i verden. Denne dokumentar viser nutidige fortolkninger og introducerer passionerede personligheder, der bringer os tættere på Beethoven og hans værk: Kinesisk komponist og Oscar-prismodtager Tan Dun, engelsk komponist Gabriel Prokofiev og græsk-russisk dirigent Teodor Currentzis.