The Man on the Other Side
Østtyskland, 1974 - Den kolde krigs paranoia hersker, og Sophie Zimmermann ved for meget. Jaget og desperat må hun afsløre identiteten på Manden på den anden side for at overleve, mens hun står over for forræderi og skjulte farer i en verden, hvor tillid kan være en livsfarlig satsning.