Jeder Schweigt Von Etwas Anderem
Hver familie bærer en hemmelighed, et mørke, ingen vil røre ved. Tre familier, tidligere politiske fanger i DDR, konfronteres med fortidens spøgelser, da deres hemmeligheder afdækkes.