Du bist nicht allein
Møbelpolstreren Hans Moll og hans kone, tv-speakeren fru Wellinek og hendes mand og den tysk-russiske Jewgenia har alt, de har brug for for at kunne leve: Mad, vand og en lejlighed. Det, de ikke har, er arbejde.