Nouvelle Saveur
Nu, hvor Marie er begyndt at arbejde i en restaurant, der tilhører Bruno Mercier, en mesterkok med mange stjerner, higer hun efter at perfektionere sin kunnen. Men køkkenets souschef Thomas er på vagt over for den potentielle konkurrent. Marie skærer sig i fingeren under madlavningen, og et par dråber blod ryger i hendes sauce. Bruno prøvesmager Maries ret og mener, at den er perfekt.