Hamilton – Men ikke hvis det gælder din datter
Engang havde Carl Hamilton en familie, så da hans syvårige guddatter bliver kidnappet, vækker det smertefulde minder. Da motivet bag kidnapningen står klart, indtager de svenske myndigheder en passiv rolle, hvilket tvinger Hamilton til at handle med hjælp fra sine internationale kontakter. Snart indser Hamilton dog, at stærke kræfter forsøger at modarbejde hans mission.