Doctor Who: Wild Blue Yonder
Το ΤΑΡΝΤΙΣ οδηγεί τον Δόκτορα και την Ντόνα στα πέρατα της περιπέτειας. Για να ξεφύγουν, πρέπει να δώσουν την πιο απεγνωσμένη μάχη της ζωής τους, με το μέλλον του σύμπαντος να κινδυνεύει.