Doctor Who: The Church on Ruby Road
Χρόνια πριν, παραμονή Χριστουγέννων, ένα μωρό είχε εγκαταλειφθεί στο χιόνι. Σήμερα, η Ρούμπι Σάντεϊ συναντά τον Δόκτορα, καλικάντζαρους, κλεμμένα μωρά και, ίσως, το μυστικό της γέννησής της.