Doctor Who: The Star Beast
Ο Δόκτωρ μπλέκεται σε μια μάχη ζωής και θανάτου όταν ένα διαστημόπλοιο συντρίβεται στο Λονδίνο. Όμως, την ώρα που η μάχη δημιουργεί χάος, η μοίρα παίζει περίεργα παιχνίδια στην παλιά του φίλη, την Ντόνα.