Epifanía
Πενθώντας τη χαμένη της κόρη, η αγρότισσα Δόνια Μάρτα βρίσκει την Επιφάνια, ένα μικρό πλάσμα-δράκο, και τη μεγαλώνει σαν παιδί της. Όσο, όμως, η Επιφάνια μεγαλώνει, τόσο φουντώνει η επιθυμία της να πετάξει ελεύθερη. Η Δόνια Μάρτα πρέπει να μάθει να αφήνει το αγαπημένο της πλάσμα να ανοίξει τα φτερά του.