Κωμωδία, Κινούμενα σχέδια
Η Ημέρα συναντά τη Νύχτα, έναν άγνωστο με εμφανώς σκοτεινότερες διαθέσεις. Οι υποψίες τους σύντομα θα μετατραπούν σε περιέργεια και θα ανακαλύψουν τη χαρά της εκκολαπτόμενης φιλίας τους.
Όταν η Ημέρα, ένα λαμπερό άτομο, συναντήσει τη Νύχτα, έναν άγνωστο με εμφανώς σκοτεινότερες διαθέσεις, ανάβουν φωτιές! Η Ημέρα και η Νύχτα φοβούνται και υποπτεύονται ο ένας τον άλλο αρχικά, και η σχέση τους ξεκινά άσχημα. Αλλά καθώς ανακαλύπτουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά τους και ότι ο καθένας τους προσφέρει μια διαφορετική άποψη του ίδιου κόσμου, η φιλία βοηθάει και τους δύο να αποκτήσουν νέα προοπτική.